FAQ DE LA APC-VO
12.1.07
Tot allò que volies saber i no gosaves preguntar...


* Què es l'APC-VO?

L’Associació de Professionals de la Comunicació del Vallès Oriental (APC-VO) neix amb els objectius següents:

. Vetllar per la dignitat professionals dels associats.
. Afavorir millores en les condicions socials, laborals i professionals dels seus associats, incloent-hi la formació professional continuada i d’altres iniciatives.
. Establir relacions amb tota mena d’institucions públiques i privades de l’àmbit comunicatiu.

L’APC-VO tindrà relacions amb el Sindicat de Periodistes de Catalunya. Després d’una assemblea informativa amb membres del sindicat, es va decidir establir-hi col·laboracions en matèries d’assessorament laboral i formació. Podeu trobar informació del Sindicat de Periodistes de Catalunya.

* Qui en pot formar part?

Poden ser membres de l’APC-VO tots els professionals de la comunicació residents o que treballin al Vallès Oriental, tant professionals en plantilla d’empresa, corresponsals, els anomenats free-lance, col·laboradors, autònoms, aturats o jubilats, que exerceixin la seva activitat tant a la premsa diària com no diària, ràdio pública o privada, televisió pública o provada, agències informatives públiques o privades, gabinets de premsa públics o privats, productores audiovisuals, nous formats comunicatius, professionals gràfics i correctors lingüístics o d’estil.

* Com s’organitza?

Hi ha un òrgan de govern (Junta Directiva) format per:

. President
. Vicepresident
. Tresorer
. Secretari
. 3 vocals

La funció de la Junta Directiva és gestionar l’APC-VO. En el seu càrrec recauen tasques com convocar assemblees, revisar l’activitat de les comissions de treball, controlar les finances i informar a tots els associats sobre les activitats de l’associació.

A banda de la junta directiva, l’APC-VO s’estructura en comissions de treball, que s’encarregaran de la gestió directa de les activitats que es duran a terme des de l’entitat.
A continuació, us detallem un llistat amb les possibles comissions de treball:

. Formació
. Conferències
. Assessorament laboral
. Borsa de treball
. Finances
. Relacions externes

* Com es financia?, quan costa fer-se soci?

Aquest punt es decidirà en la propera assemblea constituent, que se celebrarà el proper 12 de febrer de 2007.

Etiquetas:

posted by apcovo at 12.1.07 | Permalink |


1 Comments:


  • At 6/2/07, 21:48, Anonymous Anónimo

    Bona nit, companys!!
    Us desitjo molta sort en el vostre projecte associatiu!!
    Però, com a periodistes i treballadors de la llengua no us podeu permetre cometre faltes tant evidents com escriure ASSOCIACÓ en dues ocasions al blog...
    No és seriós...

    Josep Garcia